پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205047
آقاي گل جايگزين طارمي در پرسپوليس مي شود
تاریخ انتشار : 1395/03/05 10:14:42
نمایش : 2368
گفته مي‌شود لژيونر ملي‌پوش کشورمان جزو گزينه‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خبرهايي به گوش مي‌رسد مبني بر اينکه کريم انصاري‌فرد قرار است به تيم فوتبال پرسپوليس برگردد. مهاجم حال حاضر تيم فوتبال پانيونيوس يونان، در ليگ برتر دوازدهم همراه پرسپوليس بود و شرايط خيلي خاصي را هم تجربه کرد.

وي يک نيم‌فصل با مانوئل ژوزه و يک نيم‌فصل با يحيي گل‌محمدي کار کرد. انصاري‌فرد گل‌هاي حساسي براي پرسپوليس به ثمر رساند و با هت‌تريک‌هايي که انجام داد به بازيکن محبوب سکوها هم تبديل شد. وي فصل بعد به تيم فوتبال تراکتورسازي رفت و موفق شد آقاي گل ليگ شود.

انصاري‌فرد همراه تيم ملي به جام جهاني 2014 رفت و تنها در ديدار مقابل بوسني حدود 20 دقيقه فرصت بازي پيدا کرد. اندکي بعد او راهي لاليگا شد اما در تيم اوساسونا شرايط خوبي نداشت.

در حالي که ابتداي ليگ برتر پانزدهم صحبت‌هايي مبني بر حضور او در پرسپوليس شنيده مي‌شد، او همه را غافلگير کرد و به «سوپر ليگ» يونان رفت و البته عملکرد درخشاني هم داشت و حتي زيباترين گل فصل را به ثمر رساند.

حالا شنيده مي‌شود او قرار است به پرسپوليس برگردد. خبري که دوستان و نزديکان انصاري‌فرد به شدت آن را تکذيب مي‌کنند و مي‌گويند: «کريم مي‌خواهد در اروپا بماند. او تنها 26 سال سن دارد و سن و سالش طوري است که تيم‌هاي ديگر خواهان جذب او هستند. عملکردش در پانيونيوس هم به حدي خوب بوده که حتي ليگ‌هاي معتبرتري او را بخواهند.»

بايد ديد اين شايعه چقدر جدي است. در ابتداي فصل هم خبرهايي مبني بر بازگشت او شنيده مي‌شد اما برانکو اعلام کرد اعتقادي به اين بازيکن ندارد. پاسخي که به مذاق انصاري‌فرد خوش نيامد و با واکنش تند مهاجم ملي‌پوش کشورمان روبه‌رو شد. بعيد به نظر مي‌رسد انصاري‌فرد حتي در صورت تمايل برانکو به جذب او که به تازگي در فوتبال اروپا جا افتاده، دوباره به ايران برگردد.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html